Kérdése van? Hívjon minket! +36 30 533 83 13

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések:

1. Melyik párna lenne a nekem megfelelő? Nem tudom melyiket válasszam…
Mindenki ízlése más és más. Van aki a keményebb párnát szereti, van aki a puhábbat. Párnáink típusait tekintve mindenki megtalálja a számára leginkább megfelelőt.
A termékek mellett megtalálható belső töltet képek, illetve a termékhez tartozó rövid leírás további segítséget adhat a választás során.
Aki az ölelgethető, puhább párnákat kedveli, annak a comfort memory párnákat ajánljuk, akinek azonban fontosabb, hogy a gerince megfelelő pozícióban, alátámasztva, stabil pozícióban legyen az éjszaka során, annak a tönköly- vagy hajdinahéj töltetetű párnákat javasoljuk.

2. Mi a különbség a töltetek között? Melyik a legjobb? Hogyan döntsek, hogy az alvástípusomnak legmegfelelőbb párnát válasszak?
A PRANA-Design kizárólag olyan töltőanyagokkal dolgozik, melyek a legkiválóbbak a nyak- és a gerinc megfelelő alátámasztására.
A párnaválasztás kérdése egyénfüggő, minden alvópárnánk - kivéve a simplo memory – egyaránt alkalmas has-, hát- és oldalfekvéshez.

3. Mekkora nagyságú párnát válasszak?
Az ideális párna kiválasztásához mindenképp figyelembe kell venni a vállszélességet.

Amennyiben a jelenleg használt párna mérete megfelelő, mérjük meg a párnacsücskök közötti szélességet és hosszúságot (kifeszített helyzetben), majd az így kapott mérethez a legközelebb esőt válaszd az oldalunkról.
FONTOS: A túl nagy párna választása nem megfelelő, hiszen ebben az esetben a gerinc nem pihen egyenesen. PRANA párnáink magassága a töltet mennyiségével szabályozható, így mindenki számára ideális méretre állítható.

4. Mi a különbség a Basic, Premium és Luxury belsők között?
A töltőanyagok tekintetében mindhárom verziónál ugyanazokat a tölteteket használjuk, viszont az anyagok igencsak eltérőek.

A Luxury kollekció a maximális kényelem elérése ihlette, így a sávolyszövéses 100% pamut angint, ami a legtartósabb textil a párna gyártásban, steppeléssel béleltük. Ezzel elértük, hogy a gabonahéjak mozgása halk, a darabossága komfortos lett, a stabilitás tartása pedig a legjobb.

A Prémium kollekció a tartósság jegyében született. Anyaguk sávolyszövéses 100% pamut angin, ami a sűrűségéből adódóan rendkívül strapabíró, nem nyúlik el, és nem engedi a gabonahéjat sem kibújni a szálak közül, ezért az ebből készült termékek nagyon tartósak.

A Basic kollekcióhoz szanforizált fehér 100% pamutot használunk. (A szanforizálás egy eljárás, ami után a textil 60 fokon is mosható.) 

5. Milyen töltetet ajánlanak ülőpárnához?
A meditációs ülőpárnák és jógahengerek legkiválóbb töltőanyaga a tönkölyhéj és a hajdinahéj. Ezen töltetek mindegyike stabilan alátámasztja a csípőt, emellett jól formálható és kifejezetten tartós töltet.

6. Ha sok a töltet vagy éppen kevés a párnában mit tudok tenni?
Párnáink alvásszakértővel konzultálva a lehető legideálisabb töltetmagasságra vannak beállítva. Viszont természetesen, ha a nyak-váll távolsága más töltetmagasságot kíván, akkor a töltet – cipzáron keresztül történő – kivételével eltávolítható belőle, ha pedig kevésnek bizonyul, akkor 0,5 kilogrammos kiszerelésben bármikor vásárolható tőlünk utántöltő, mellyel könnyedén növelhető a párna magassága.

7. Mivel jobb, más párnáktól?
A gabonahéj párnák előnye - más töltőanyagú párnákhoz képest –, hogy elképesztő stabilan megtartják a nyakat, miközben jól formázhatóak.

Éjjel, az alvás alatti forgások közben is megtalálható vele a nyaknak legmegfelelőbb pozíció. Stabilan tart, mindeközben nem lapul le.
Használata során kényelmesen ellazulnak a nyakmenti izmok, így pihentetőbb és mélyebb alvást biztosít.
Kifejezetten ajánljuk nyaki- és gerincfájdalmakkal küszködőknek!

8. Nem támadja meg élősködő a párnámat, hiszen mag a belső töltete?
A gabonahéj párnák belső töltete nem mag, a gabonának kizárólag a tisztított pelyvája van a párnába töltve, melyben semmilyen élősködő nem talál tápanyagot magának.

Ha úgy gondolja, hogy a lakásában moly, vagy hasonló gabona illatot kedvelő rovar van, akkor használjon levendula illatpárnát.

9. Allergiások is használhatják?
A PRANA-Design termékei kizárólag tisztított gabonahéjat tartalmaznak, viszont a leggondosabb tisztító eljárás mellett is nyomokban tartalmazhat minimális pollent és port. Azok, akik kifejezetten tudják, hogy erőteljesen allergiásak, ajánljuk a gabonahéj töltet - cipzáron való eltávolítása után - mosózsákban való átöblítését kézmeleg folyóvízben.

10. Ha juhéj párnát választok, melegíteni fog alvás közben?
Nem fog melegíteni, hiszen a gyapjú köztudottan jól vezeti a hőt lanolin tartalmának köszönhetően. A merino gyapjú a legtermészetesebb hőszabályozó.

A Juhéj párna a merino gyapjú fantasztikus tulajdonságait kombinálja a gabonahéj levegőáteresztő, jól szellőző tulajdonságával, így biztosítja a tökéletes és kényelmes alvási hőmérsékletet. Bár a gyapjú ránézésre meleg érzetet kelt bennünk, alvás közben nem melegszik túl.

11. Csak online tudok rendelést leadni?
Székhelyünk online webshopunk átvevőpontjaként üzemel, nincs polcon lévő termék, ráadásul ahhoz, hogy nyomon követhessük a rendeléseket és rendszerüzenetet küldhessünk a csomag állapotáról, mindenképp online szükséges leadni a rendelést.
Ennek ellenére, természetesen mindenben segítünk, így azoknak is, akik a rendelés leadása nélkül látogatnak el hozzánk. Üzletünkben tablet segítségével egyszerűen és könnyedén leadható a rendelés, így amennyiben a raktárkészletünk engedi, (erről mindenképp érdemes előre informálódni) akár egyből átvehető a megtendelés, de ezt garantálni nem tudjuk.

12. Elrontottam a leadott rendelést, hogyan tudok módosítani?
Ilyen esetben a hello@pranadesign.hu címre írj nekünk egy e-mailt, melyben kérjük, jelezd felénk a szükséges módosításokat, melyet követően kollégáink visszajeleznek részedre. A levél tárgyában kérjük, mindenképp hivatkozz a rendelési azonosítódra.

13. Van esetleg üzlet, ahová bemegyek és meg tudom nézni a párnákat, hogy döntsek?Átvevőpontunkon természetesen lehetőség van a termékek megtekintésére vásárlási kötelezettség nélkül.
Üzletünkben lévő mintaállványunkon azonban az összes termék nem szerepel, így ha kifejezetten megtekintés céljából szeretnél bejönni hozzánk, kérjük, előtte keresd ügyfélszolgálatunkat, hogy összekészítsük Neked azokat a termékeket, amiket meg szeretnél tekinteni. 

14. Tudok kártyával fizetni az üzletben?
Üzletünk online webshopunk átvevőpontjaként üzemel, így a rendelés átvételekor történő fizetés esetén csak készpénzzel tudja kiegyenlíteni számláját.
Weboldalunkon elérhető a barionos bankkártyás fizetés, melyet akár egy mobileszközről is végig tud vinni, akár nálunk az átvevőponton.

15. Van garancia a megrendelt termékekre?
Termékeinkre természetesen a hatályos jogszabályoknak megfelelő garanciát vállaljuk, az esetlegesen hibás termékeket jelzés esetén azonnal kicseréljük.

16. Milyen gyakran kell cserélni a párnát, esetleg a töltet elhasználódik?
A gabonahéj töltet a ránehezedő súly hatására természetesen használat során morzsolódhat, ezért a gabonahéjjal töltött termékeink cseréjét 2 évente ajánljuk.

A párna felfrissítése évente javasolt, mely könnyedén - a cipzáron keresztül - utántöltőnk segítségével bármikor elvégezhető.

17. Hogyan tisztítható?
A párna egyben nem mosható. A töltőanyag eltávolítása után – cipzáron keresztül - a párna belső huzata kézmeleg vízben tisztítható/folttisztítózható. Ezzel egyidejűleg a töltet szellőztetése, átszitálása javasolt, melyet követően a cipzáron keresztül visszatehető.
Ezt a műveletet évente egyszer javasoljuk elvégezni. Természetesen a párna belső töltetének cseréje bármikor lehetséges (amikor úgy érezzük), ehhez utántöltőink állandó jelleggel megtalálhatóak webáruházunkban.

18. Ülőpárnák közül a félhold vagy a kerekülő a jobb választás?
Mindkét forma kiváló választás lehet. Az általánosabb és elterjedtebb a kerek meditációs ülőpárna. Itt lehetőség van a párna egész felületét használva is ülni, illetve ugyanúgy kizárólag a csípő megtámasztására is alkalmas.

Ez a párna méretileg kicsit nagyobb mint a félhold, ezáltal férfiaknak megfelelőbb választás.
A félhold ülőpárna utazáskor kényelmesebb, hiszen kisebb, azonban az ülés szempontjából egy kicsit „haladóbb verzió”, mint a kerek ülőpárna.

19. Miért fontos külső huzatot vásárolni?
Párnáinkhoz – alvó és meditációs ülőpárnák - mindenképpen javasoljuk a külső huzat használatát, mert ez a különleges töltőanyag – gabonahéj – nem engedi meg az egész párna egyszerre történő mosását, ezért ha külső huzat nélkül használnánk, ki-és be kellene töltenünk belőle a töltőanyagot. Továbbá külső huzattal használva a párna élettartalma is megnő.

20. Milyen gyorsan készül el az általam leadott rendelés?
Rendeléseinket 3-5 munkanapon belül összekészítjük, de előfordulhat, hogy ez sokkal hamarabb megtörténik, így akár már másnap a kezedben foghatod PRANA rendelésedet.

Gyakran kérésre akár már aznap is átvehető, ezzel kapcsolatosan keress minket, segítünk!

21. Ha nem tetszik a párna ki tudom cserélni, esetleg visszaveszik?
Hogyha a termék mégsem nyerte el a tetszésedet és még nem használtad, abban az esetben természetesen minden további nélkül kicseréljük vagy visszavételezzük, ezzel kapcsolatosan kérjük, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!

Amennyiben már használtad a párnát, higiéniai okok miatt (hasonlóan a fehérneműkhöz) sajnos kötöttebb lehetőségeink vannak, de minden esetben azon vagyunk, hogy minden kedves vásárlónknak segíteni tudjunk ilyen helyzetekben is.